Att vara tillsammans eller inte, det är frågan!

När vet man att man är tillsammans? Detta är ett ämne som jag och mina vänner har spenderat åtskilliga timmar att diskutera.
Jag antar att det är inviduellt. En del par tycker nog att de blev tillsammans typ första gången de sågs. Medans andra dejtar i månader innan de anser sig vara ett par. En del är kompisar länge länge innan de inser att de är kära( jag har flera exempel på sådana par) och en del dejtar först och inser sen att det "bara" är jättebra kompisar(har några exempel på detta med).
Jag frågade en kompis här om dan, När vet man att man är ett par? När man börjar prata om det sa hon. En annan sa att det är när man har en egen tandborste i den andras badrumshylla. Nån sa att det var när man träffar föräldrarna första gången.


image300

Ja vad säger ni om saken?

Kommentarer
Postat av: mika

haha! ja du vännen. det är frågan.. måste man sätta etiketter på allt? oväntat att just jag säger det eller hur...?

2008-04-24 @ 13:16:18
Postat av: Lollo

fin frilla du skaffat.
Jaa du, när är man tillsammans? Hm, när man bara är intresserad av en enda person och inte kan tänka sig att vara med någon annan, o sen att det är ömsesidigt så klart :P
Så tror man måste prata om det, annars vet man ju inte att det är så från båda håll =D O man måste ju vara två om ett förhållande ;-)

2008-04-24 @ 16:16:15
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Carro

Jag håller med Louise.. att det är när man bara vill vara med varandra, båda är kära liksom :)

2008-04-25 @ 12:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0