Kanske senare, eller just nu?

Måste bli bättre på att uppdatera bloggen, alla tjatar, lollo tjatar, mamma tjatar, jag tjatar på mig själv.
Uppsala i helgen iaf, ser framemot. (The concretes i bakgrunden) Hoppas jag får med mig nån vän, har ju en hel lägenhet för mig själv, vill inte va själv!!!

Tråkigt hemma går å småstädar lite, Ska rensa ur garderoben och köpa nån slags hylllösning dit för det funkar inte. Har rensat ut lite kläder till mamma oxå, ska bli mer. Min mamma kan ha allt jag växer ur för hon är mycket smalare och mindre än mig, måste börja banta igen! Mamma=oroligt vacker både inuti å utanpå.

Pappa köpte nässpray, näsdukar å toapapper åt mig igår, bästa pappan!!!

Hmm borde måla lite oxå.

image16

Kommentarer
Postat av: Lollo

du är såå fin gumman.

2007-09-11 @ 23:20:12
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0