Gula å Orangea löv!

På mitt vardagsrumsbord står en jättefin rosa blomma som jag fått av louise lillasyster alicia. Den är så färggrann och piggar upp så härligt, åsså älskar jag juh rosa.

På onsdag ska jag till frissan och rensa ut i vildrufset lite, ska bli så skönt, har typ inte klippt mig på ett år...är så grymtdålig på att ta mig till en frisör regelbundet.

Igår köpte Danne ett par skitsnygga converse...i storlek 46,5 det är typ 8 storlekar större än mina converse :)
Men han passade grymt bra i dem.

Idag är vi lediga så vi ska förbi komvux en sväng å lämna in en ansökan till några kurser, eller snarare jag ska göra det, Danne ville följa med som stöd bara :) Bra att han nån med som ser till att det blir gjort i tid. Sista ansökningsdagen är ju den 30 denna månad. Ska nog lämna in nån ansökan till folkhögskolan oxå...så har man större chans att komma in på nåt....för nu är jag verkligen sugen på att börja läsa något.
Känner att jag behöver utvecklas lite.

Sen ska vi ner på stan en sväng å kolla på en kamera.

Förövrigt blir det nog en rätt så lugn dag för vi är båda lite småhängiga med ont i huvudet.

Kanske tar en promenad med Iza i boulongern som vi gjorde förra söndagen

image31

Nää nu är det dags att rycka upp sig och ta tag i den här dagen!

image32

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

hjälp varför har hunden koppel runt munnen, bits den? =DD
Shoppade du mkt på Lager? Vi lär ses snart gumman. PUSS

2007-10-22 @ 11:26:01
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0