Så va Halloween över!

Har inte märkt av den så mycket annat än att folk har varit alla helgona lediga, långhelg alltså. Tokmycket att göra på jobbet hela veckan. Men jag tror ändå att torsdagen va värst. Då jobbade jag själv i café, men det gick kanppt va så mycket folk, så jag fick be om assistans i en halvtimme för att hinna styra upp lite. En annan sak som jag märkte det på igår. Var väl vid ca 19 tiden då det så smått började strömma in lite tonåringar och köpa massa ägg. Som de förmodligen skulle kasta på hus. UNGJÄVLAR!!!! Märker inte föräldrarna va det håller på med? Jag kunde ju tyvärr inte neka dem att köpa ägg heller. Då hade väl de bara sagt att de skulle göra omelett.

Mamma och pappa lämnade marias cykel åt mig på jobbet i fredags. Och köpte ett ordentligt extralås, så nu har jag cykel igen, om än bara tillfälligt, så supergulligt av dem.

Nu har man börjat inhandlat julklappar, så skönt att vara ute i godtid.

Kram på er alla, nu ska jag gå å städa lite!

Kommentarer
Postat av: Lollo

duktigt att du börjat med julklapparna redan nu! =)
Äru ledig nåt i helgen? Utgång isåfall? =)
Puss

2007-11-05 @ 15:50:07
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: ulla erixon

Hej Gullet!
Roligt att du uppskattade att vi körde ut Marias cykel. Självklart! Tyckte vi.
Hoppas ni fick en bra dag i Stockholm. Vi ses väl idag,så du kan berätta mer!
Puss o kram!
Mamsen

2007-11-11 @ 12:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0