Handyman!

Efter mer än 2 år(har tappat räkningen) har jag(eller snarare Daniel) fixat en taklampa i vardagsrummet.
Alla som kommer hem till mig(och då menar jag ALLA) brukar klaga på att jag inte har nån riktig taklampa, men nu har jag en, och den är så fin och lyser upp mörkret på kvällarna.
Det är helt suveränt att ha en egen handyman!!!

Andra saker som Daniel oxå fixat åt mig.
Smörjat Toa och sovrumsdörren så att de inte längre gnisslar
Satt upp hyllor
Satt fast el uttag som satt löst.

Plus att han precis har byggt en sänggavel hemma hos sig....Very handy!



image38


Kommentarer
Postat av: Lollo

Perfa med en handy man =D

2007-11-14 @ 21:15:08
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0