Hälsa på Madde!

Imorgon ska jag Emma och Sofia åka och hälsa på Madde i Stockholm en sväng. Ska bli så skoj! Vi ses alldeles för sällan. Sofia kommer väl förstås vilja springa i massa inredningsaffärer eftersom de just köpt hus. Men de gör inte mig nåt :) Jag gillar inredningsbutiker med.

Igår va tjejerna över en sväng, det va trevligt, vi kollade på blandannat Bonde söker fru...ojoj vilken patetisk programidé egentligen, det är ju typ koppleri. Åsså ska tjejerna försöka va så fina vänner, fastän de jagar efter samma kille...hahaha, blir rätt så underhållande. Och hon som skulle prata allvar med Anders; hon typ, slösa inte min tid om du inte är intresserad. Men hallå hon måste väl inse vad hon gett sig in i.Man får leken tåla.

Igår hjälpte jag pappa på återvinnningen en sväng.....slängde de gamla fönstren och dörrarna, skönt att man kan va till lite nytta å hjälpa till lite :)

Ikväll jobbar jag fyra timmar, det är väl den enda tiden på mitt schema som jag intetycker om, har den varannan torsdag. Det känns så onödigt att åka in å jobba fyra timmar bara speciellt när det är på kvällen. Okej om det liksom varit 8-12, men 17-21 så tråkig tid. Jaja man ska väl inte klaga. är ju bara en gång varanna vecka som tur är.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jätte trevligt igår verkligen =D
Ha så kul i sthlm

2007-11-08 @ 22:35:55
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0