en rätt så vanlig men stressig dag

Idag har varit en rätt så vanlig dag på jobbet, men väldigt stressig. Midsommarhandeln har börjat, det märks. Så  jag var rätt så slut när jag kom hem och är fortfarande det. Har inte gjort så mycket vettigt. Käkat lite, kollat på simpsons och suttit lite framför datorn. Spelat lite fiol, försökte mig på zombie...ni vet In your head, in your heaaad, zombie...ja den där låten iaf. men jag fick det tvärr inte att låta så bra, är för trött förmodligen. eller så passar den helt enkelt inte på fiol.

Känns så bra med min nya dator, nu kan man msn med syrrorna. saknar Ia som fan. skit löjligt borde ju inte göra det. är ju van med att hon bor i uppsala ,och norge är ju inte så himla stor skillnad. men endå saknar jag henne som fan. Väker i hjärtat.

Apropå norge, lyssnar på minor majority nu, fick skivan av Jimmy i julklapp...så bra. Saknar honom oxå. Får hälsa på honom och syster samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0