Seg

Usch va seg jag känner mig idag, trött och ont imagen.  Men det är bara att rycka upp sig :) Och åka till jobbet.
 
Igår efter jobbet tog jag bussen hem tíll mamma och pappa, hade lite myskväll där med ost och kex.  Fick en nyårshummer av pappa oxå :)
Sen tog jag cykeln, som pappa så snällt hade lagat åt mig, och cyklade hem till Mika.
Hos Mika hade jag supertrevligt, hon hade bjudit in karin,ida,pontus, fia,malin och malins nye pojkvän på middag. Men eftersom jag redan käkat hos mamma och pappa hoppade jag över maten ocu umgicks bara istället. Toppen trevligt var det, även om jag var trött som vanligt.

Går ju runt i en kostant trötthetsbubbla just nu.

Så det blir lugnt på nyår, ska ha lite myskväll med Danne och äta tokgod hummer och lax, men det gör inget att det inte blir nåt festande för oss, för det är precis så jag känner för att spendera mitt nyår :)

Nästa helg funderar jag på att ta en tur till Uppsala, om det passar med Syrran och Jens, känner att jag behöver komma bort och koppla av lite.

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej gumman!

Hoppas ni får en jättemysig kväll!
Har lite jag skulle vilja prata med dig om, ringer kanske ikväll!

Puss puss!

2007-12-31 @ 13:52:22
Postat av: ulla erixon

Hej GoÅsa!
Mamma hoppas du är bättre i magen idag, att du får vila ut lite och ha det lugnt och skönt på Nyårskvällen.
Gott Nytt År!
och många kramar önskar mamsen och papsen.
Hälsa Danne också!

2007-12-31 @ 13:57:33
Postat av: Lollo

Låter som ett skönt nyår =)
Är också trött, ska bli skönt med januari o att det går mot vår igen =DD
Var längesen vi sågs nu :( Hoppas vi ses snart gumman. Gott nytt år på dig, hälsa till Danne också.
KramKram

2007-12-31 @ 22:25:03
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0