Pang boom krasch

Som Thåström skulle sagt.
Jaha den här dan blev ju inte direkt som man tänkt sig, inte blev det nån glöggkväll heller, man fick ju åka till bilverkstan och skriva vittnesutsago å hålla på istället.
För att göra en lång historia kort.
Jag lunchade med mina vänner Eva och Linda på stan. Väldigt trevligt, god mat och fint sällskap på Mingel och Bar. Sen behövde Eva inhandla en presentkorg så vi bestämde oss för att åka ut till Owes för att köpa det.
Då på en avfart från motor vägen, mot valbo, raksträcka i låghastighet. Så somnar en gubbe bakom ratten och kör över i mötande körfält, det vill säga där vi är, vi hade ingen chans, han körde rätt in i oss, som tur var blev det ingen frontalkrock, han liksom körde in i sidan på oss. Otäckt som fan iaf...vi va väldigt skakade. Som tur var blev ingen skadad. Men det blev mycket pappersarbete och åka till verkstaden osv.
Nää fy orkar inte älta det här.
Men är väldigt omskakad, känner mig alldeles tom inombords.
Fy!
Nää nu ska jag försöka släppa det här så jag kan sova nåt inatt.
Skönt att skriva av sig iaf.
Hoppas jag inte blev för dryg å personlig.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: mik

hjälp! va läskigt! hoppas du känner dej bättre! många kramar till dej!

2007-12-13 @ 13:01:28
Postat av: sophie

Men jösses!
Tur att det inte var nå höga hastigheter!
Då hade ni nog varit mer än omskakade är jag rädd :(
Kram på dej!!!

2007-12-13 @ 16:26:39
URL: http://sojjfis.blogg.se
Postat av: Lollo

Men fy sjutton Åsa.. vill inte att du ska råka ut för ngn mer olycka :(
Tur att allt gick bra!
Kram

2007-12-13 @ 21:21:17
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0