Älskade syster!

Igår fick jag äntligen umgås lite med min älskade syster..var alldeles för längesen. Hon jag å Danne tog en sväng ut till köpis, gick lite i affärer och kollade på julklappar...supermysigt.

Hon hade en present med sig till mig som hon köpte när hon var å hälsade på Anna i Kenya.

Den här mascaran fick jag. Jättecool tycker jag :)
image49
Hon skämmer jämt bor mig med massa fina presenter, parfymer, smink med mera. Vilket är alldeles för mycket, men supergulligt eftersom jag är så dålig på att handla sånt själv.

Den här parfymen fick jag rätt nyligen oxå.
image50
Det är alltid så mysigt att få umgås lite med syster. Ska bli så härligt att få fira jul med henne och hela familjen. Längtar redan till julafton. Det är så skönt det här året för jag är ledig Julafton, juldagen och annandagen...känns riktigt lyxigt.


Kommentarer
Postat av: Lollo

den där salvan lät som nåt som var bra att införskaffa!
Vilken cool mascara du fått då! Snäll syster :)
Hoppas vi ses snart! Puss

2007-12-06 @ 10:44:19
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0