Onsdag

Veckan har varit händelserik än så länge trots att det bara är onsdag. I måndags träffade jag en av mina tremänningar för först gången. Tänk att man har släkt som man inte vetat om i samma stad som man bumpar in i på en husvisning av alla ställen.

Igår kväll var jag och grabben ut på en liten shoppingrunda. Jag shoppad julpapper, julettiketter, snören och lite pynt. Det här året vägrar jag vara ute i sista veckan!!!
Har till och med hunnit inhandla en del julklappar, de flesta till Beatrice. Blir lätt så ;)

Om 6 dagar far jag till Oslo för att hälsa på Maria, Jens, Bea, Elias och Evve. Har längtat så. Maria och Jens ska iväg på en weeekend till Barcelona så på torsdag dyker även mamma upp så ska vi passa Beatrice tillsammans :) Lääängtar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0