Fredagen!

Helgen som var jobbade jag. Men hann ändå med en hel del trevligheter.

På fredagen tog jag faktisk ledigt eftersom Elias kom på Sverigebesök :)

Vi tog en sväng på stan först för att leta efter en present till Eve. Spanade in alla lyckliga stundenter. Sen bar det av till Furuvik. Snacka om att vi hade tur med vädret, solen sken och vi kunde cabba ner Elias mammas Peugeot på vägen dit :)

Vi gick runt hela parken och spanade in alla djur. Är verkligen fint där. Vi lunchade Och Elias spelade på chipshjulet och vann såklart storvinsten!

En fantastisk dag!

På kvällen kom Sandra och Mika förbi för lite loftgångshäng i kvällssolen.

Vi drog vidare till CC-puben och klubb Tupelo för lite cider och liveband!

En helt fantastisk avslutning på dagen!

Fredagen var verkligen en toppendag! Massa härlig vänskap och energi. Så tacksam för de underbara människorna jag har i mitt liv!



Kommentarer
Postat av: mika

ja, det blev verkligen en toppenkväll! tack fina för att du finns!

kram!

2012-06-11 @ 18:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0