Lagom träningsdos?

Kände mig jäkligt duktigt igår efter en träningsrik dag.

Det började med en 120 min Powerwalk i skogen med lite jogg. Hittade en underbar runda! Vardagslyx måste ju vara att bo mitt i stan med ändå kunna motionera i skogen :)

Sen bar det av till Fjärran höjder för en svettig PT-timme med Maelona. Jobbigt som attan men skitkul som vanligt. Och härligt att jag hade höjt mig ett snäpp på alla tyngder. Äntligen börjar jag märka av musklerna. Wow!
Efter det körde jag 45 min intervall på motionscykel, svettigt värre.

Så min dag innehöll drygt 3 timmars träning. Inte illa pinkat. Men jag var helt slut på kvällen. Pappa ringde mig precis när jag kom ut från Fjärran och jag måste låtit döende typ....hahahaha. Stackarn.

Kommer hem slår upp nyaste nummret av Hälsa, där de intervjuar Charlotte Kalla om hennes träningsrutiner. Hon börjar tydligen dagen med ett 3 timmars distanspass i löpning. Sen lunchar hon lite å så. Kör sedan två timmars stakningspass.
Opps där ligger man genast i lä!

Kvinnan är väldigt inspirerande måste jag säga. Men lite övermänsklig kanske?


Väldigt vältränad i alla fall :) Och snygg!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Alltså fan va grymt du är Åsa! Vart joggar du någonstans? Vill också men tycker inte det finns annat än Boulongern. Har du någon runda att tipsa om?

2012-01-18 @ 16:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0