En månad kvar!

Nu är det bara en månad kvar! Helt sjukt när jag tänker på det.
Jag borde vara stressad....men är faktiskt mest pirrig, men det är väl en sorts stress oxå. Jag blir faktiskt mer pirrig när jag tänker på möhippa än när jag tänker på bröllopet.
Bröllopet har jag själv kontroll över, men möhippan har jag ingen aning om, läskigt! Men skitkul ju. Borde ju njuta av att jag inte behöver planera ett dugg i det fallet :)

I eftermiddag ska jag å pappa åka och köpa dukar, ljus och dekorationer till lokalen :) Underbart att få pappas stöd i detta då Micke ligger borta i veckorna och det kommer bli tufft att få tid att göra sånt tillsammans!

Sen har min pappa väldigt bra smak oxå så jag litar totalt på hans omdöme :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Wei en månad kvar bara, ska bli super kul verkligen.. O jag ser framemot att få se dig som brud!!

2012-01-25 @ 19:40:02
Postat av: Linda

Den är i guld vännen, vitt guld =D

2012-01-25 @ 21:33:55
URL: http://lindasnyahus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0