Träningsvärk och vampyrfilm

Trots att jag kände att jag inte hade den där energin igår på gymmet så har jag träningsvärk idag :)
Härligt!

Började dagen med en rejäl sovmorgon, antar att jag behövde det!

Igår kväll hade jag lite svårt att varva ner så jag kollade på en film.

Fright Night blev det!


Remaken och inte originalet. Har inte sett den första från 1985...men skulle gärna vilja göra det.
Jag tyckte om den här i alla fall.
Den var lättsmält, lagom spännande.
Och en av mina absoluta favvosar var med..Toni Collette!

Sen gillade jag att vampyren var ond och INTE emo-trulig snygg älskare som typ alla vampyrer framställs nu förtiden.
Han var verkligen ett monster! :)
Jag rekommenderar den här filmen för en mysig höstkväll om man som jag gillar skräck.
Den får 6,5 av 10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0