Att rasa....

Haft en riktigt dålig dag idag....utan att nog riktigt vara medveten av det själv. Trodde mest jag var trött och lite låg och lite spänd. On the edge som man kanske oxå skulle kunna säga.

Gick fint på jobbet kände mig glad och så. (Tack gode gud för jobb och vardagsrutiner)

Gymmade efter jobbet, hade inte direkt min vanliga energi men funkade.
Ätit lite för mycket idag, tänkte att det nog var för att jag var trött.

Kom hem insåg att jag hade tvättid, tvättade, städa lite i köket. Gosade med Micke.

Fortsatte tvätta, bröt ihop på tvättstugegolvet där ingen kunde se mig, efterlämnade en stor pöl med tårar på golvet.

Ibland händer det. Jag bryter ihop när ingen ser(har väldigt svårt att gråta inför andra människor).......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0