Totally kelsjuk!

Just nu känner jag mig väldigt väldigt trött, och kelsjuk. Skulle helst av allt vilja gå å lägga mig i sängen och kramas med nån, eller föresten, jag skulle vilja ligga bredvid nån som pillade i mitt hår och snurrade på min lill-fingerring medans jag berättade en godnattsaga. Sagan skulle va lite läskig och lite vemodig, men med ett bra slut.

Men än ska jag inte lägga mig, måste sortera lite tvätt å diska. Sen ska jag lägga mig. Själv, höll jag på att skriva men det är inte sant, min lurvtuss ska ju förmodligen sova vid min fotända som vanligt.

Kommentarer
Postat av: carin

Du är så himla söt Åsa! =) Du gör mig glad.

2008-06-05 @ 18:38:26
URL: http://kanelcarin.blogg.se
Postat av: Carro

Ibland blir man lite kelsjuk ^^ men du har ju en gosekatt iaf

2008-06-05 @ 18:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0