Home sweet home!

Nu är man hemkommen från Uppsala igen.

Har haft en sån underbar helg.

På lördagen vaknade jag vid 9, gick upp och umgicks med Maria och Jens.Vi käkade lite frukost. Sen cyklade jag och Maria ner på stan en sväng, gick lite i affärer, jag handlade lite på Monki och Triumph.
 
Sen när vi kom hem igen var det dags för middag med våra och jens föräldrar som åkt enda till Uppsala för att träffas första gången. Det var även första gången jag träffade Jens föräldrar. De var jättetrevliga och roliga.
Jens hade lagat världens godaste oxfilé. Och jag å Maria gjorde potatisgratängen,  jag måste erkänna att den blev rättskaplig den oxå :)

Sen skjutsade mamma å pappa hem mig till Ida i Flogsta.

Där blev det lite förfest alá Ida och Åsa, sen bar det av ner till stan och utgång på BJ.

image74

Vi hade hur kul som helst!!! Love it!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vilken fin bild på er två :)
snygg tröja du verkar ha!

2008-01-09 @ 11:05:45
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: hannah

jag vill också handla på monki.... !!! supersöt bild snyggåsa! :)

2008-01-09 @ 12:37:26
URL: http://pleased.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0