Höga stövlar

Imorse när jag skulle till skolan drog jag på mig en senapsgul tunika med svarta tights. Jag tänkte att mina petrolgrå lågklackade skinnstövlar skulle bli perfekt till.
Så när jag står i hallen och rotar runt i skohyllan kommer jag på att jag har de stövlarna hos Danne. Men jag var helt inställd på stövlar till, så jag tänkte att jag kan ju ta de här bruna med kilklack istället.

image90

Så det blev dem, ett litet problem bara, jag kan inte gå i högklackat.
Så jag måste ha sett jätterolig ut i skolan när jag styltade runt i dem :)
Men men jag fick ju lite träning på att gå i högklackat iaf.

Nää nu ska jag ta mig till polisen och hämta min cykel.

Kram.

Kommentarer
Postat av: carin

guuud vad mycket skor du har! Är du en sån där skofetischist?? Själv är jag bara en som hatar hemtenta och som tappat koncentrationförmågan.

2008-01-18 @ 14:37:49
Postat av: Alicia

snygga skor :o

2008-01-19 @ 01:47:24
URL: http://alvedonspray.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0