Snart är det hjärtarnas dag

Satt och slökollade lite på¨The Operah Winfrey show medans jag åt lunch idag.
Och vilken tur att jag gjorde det. Det handlade om en bok som jag bara måste läsa. Love in the time of colera av Gabriel García Márquez. Han har tydligen vunnit nobelpriset oxå.
Boken som nyligen blivit en film oxå, handlar om en ung kille som blir kär i en tjej. Och sen kan han inte glömma henne, han tänker på henne hela sitt liv. Sen träffas de när de är gamla och då blir hans kärlek besvarad. Så fint. Måste måste läsa den.

image136

Det blir min alla hjärtansdags läsning tror jag :)

Jag är en obotlig romantiker.
 Älskar lyckliga slut,
image137
Finns alldeles för några sånna, lyckliga slut alltså.

image138
Bilderna kommer från filmen.

kram på er!

Kommentarer
Postat av: mika

tror jag har den, på svenska dock... den akn du låna om du vill...

2008-02-13 @ 08:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0