Dagens outfit...igen!

Hahaha what's up med outfitbilderna,,,,jag måste sluta!

T-shirt Ellos, Leggings typTrash, Raggockor från svärmor.

Var tvungen att lägga upp en bild på mitt underbara Loppis-halsband oxå. Det är en åsna...en åsna till åsa....hahhaa. Jag har fantiserat ihop en bakgrundshistoria om det. Att det var ett pensionärspar som köpte det på Mallroca på 70-talet när de var på bröllopsresa för att fira sitt guldbröllop. Mannen tyckte att det var jättefult men köpte det till sin fru för att hon tyckte om det så mycket.

Kommentarer
Postat av: Carrro

Snygging :)

2008-12-06 @ 21:30:48
Postat av: mik

sött om åsnan! du kam oxå säga att din vän hittade det o gillade det men var rar nog att låta dej köp adet :) eller hur var det? det klär dej! så är det! eller ja, vet inte vad jag ville ha sagt egentligen...

2008-12-08 @ 08:17:15
Postat av: emma

Du är sâ snygg! Jag gillar t-shirten! Och tjejen inuti den =)

2008-12-08 @ 19:32:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0