Thaiaffär!

Igår var jag och Daniel in på thai affären vid stationen. Jag ville köpa alger och Daniel tänkte att de kanske hade sånna på en thaiaffär. Så vi gick dit. Den ligger liksom i en källare i huset mitt emot tågstationen. Och gud vilken liten härlig affär!!! Med massa spännande saker. Tusen olika sojor typ. Och i kassan satt typ den sötaste tjejen jag sett, hon var så otroligt trevlig och hjälpsam. Hade världens tålamod med mig som inte vet ett dugg om thairåvaror och frågade typ tusen dumma frågor. Tänk om alla inom handels kunde vara så där underbara. Och om alla kunder kunde va lika trevliga som jag ;) För jag vet fan att jag är en väldigt trevlig kund, jag tror jag blivit det automatiskt sen jag började jobba i kassa, pga alla otrevliga jävlar som man själv träffat på. I och för sig tror jag att jag alltid varit en hyfsat trevlig kund, men nu tänker jag lite mer på det.

Kommentarer
Postat av: emma

ja du är en trevlig kund =)

2008-08-05 @ 17:49:00
URL: http://emmaimadrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0