Sömn och aptit

Sömn och aptit verkar gå hand i hand. Nu när jag sover dåligt verkar jag inte ha någon aptit heller. Vilket är mycket märkligt. Det måste vara första gången i mitt liv som jag inte vill äta allt jag ser...hahahha.  Jag jobbade i bageriet på jobbet för nån vecka sen och var inte sugen på nåt, helt sjukt juh. Jag tog en tugga av en chokladboll och kände bara blä. Men känner jag mig själv rätt så kommer nog aptiten tillbaka. Snart.  Ikväll kommer My förbi på tacokväll och då tänker jag äta massor.

Imorgon är det födelsedagsfest för Carro och hennes kompis ute i Bomhus. Ska bli riktigt trevligt. Sen blir det utgång oxå. Känner mig väl inte på världens party humör nu, men det kommer. Ska ner på stan en sväng idag iaf å leta födelsedagspresent.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0