Toppendag!

Idag har verkligen varit en toppen dag. Den började klockan 7 imorse (trots ledig dag) med tvättid. Jag tvättade bla klädseln på min soffa. Det behövdes verkligen, den var inte längre gul utan grå...men nu är den gul som en sol igen :) Så skönt. Sen gick jag ner på stan för att luncha med Ida och Mika. Vi hamnade på Java. När vi satt där så ringde Jimmy och sa att han var på tågstationen och en halvtimme senare kom även han förbi. Så trevligt att träffa vänner som man inte sett på ett tag. Det va ett bra tag sen jag och Ida träffades sist. Och jag är inte alltför bortskämd med att umgås med Jimmy heller. Ida tog tåget tillbaka till Uppsala så då tog jag å Jimmy en sväng på stan. Vi hamnade på en av mina absoluta favorit affärer, Bokia. Där inhandla Jimmy en julklapp till sin far. Jag inhandla en röd jättefin kalender för 2008 (så man kanske för nån ordning i sitt liv) och en blå resedagbok till Jimmy. Han ska åka till Argentina  och Sydamerika några månader. Lät jättespännade och kul.

Daniel hämtade mig på stationen efter jag vinkat av Jimmy...sen åkte vi hem till mig och julpyntade och städade lite. Daniel va jättebra på att hänga upp julgardiner, han behövde ingen stege...hahaha. Jag lagade bakpotatis med hemmagjord skagenröra medans Danne dammsög. Fast jag känner mig lite småhängig så jag hade inte direkt världensbästa apitit.

Usch orkar inte bli sjuk nu, hoppas det går över!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

dina röror, mums.
Haha vad praktiskt o va så lång =D

2007-12-03 @ 20:32:15
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: Saris

kanske man får smaka nångång.. vart så hungrig nu. Gör du ingen kyckling röra?mums hehe

2007-12-04 @ 00:21:43
URL: http://sarriiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0