Myskväll med Mika

Efter en heldag på jobbet igår så åkte jag till Mika. Det var ett tag sen vi träffades nu så det var på tiden.
Vi kollade på film, Sex lektioner i kärlek...den är rätt så gammal, men jag hade inte sett den. Men den var jättebra, inte alls lika sliskig som jag trodde. Många bra skådisar oxå bla Sean Connery, Angelina Jolie, Madeline Stowe, Gillian Andersson, m.fl. Det va så toppen att umgås lite med Mika. Vi ska ses nästa helg och göra julgrupper ihop. Längtar redan, så mysigt att julpyssla.


image47

Jag köpte julgardiner på jobbet igår oxå. 50% rabatt på de jag gått å spanat in jättelänge så det va bara att slå till. Jag lä'ngtar verkligen tills jag får upp gardinerna och allt pynt. Men jag jobbar hela helgen så det kommer bli svårt att hinna nu. Men jag ska göra det så fort jag har tid :)


image46

Är så grymt sugen på den här toppen, den är tokfin. Men lite för dyr. Men man kan ju alltid drömma.

Förövrigt trivs jag jättebra i nyfrillan, Det är så skönt och luftigt med korthår, ångrar mig inte en sekund

kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

oj vad vuxet o göra julgrupper ihop när man ses, men roligt o så blire fint o luktar gott till jul :)
Ja d är jobbigt o städa o pynta när man jobbar samtidigt.. så jag passade på när jag var ledig i torsdags.. så mysigt med adventsstake.

2007-12-01 @ 21:45:44
URL: http://lollo83.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0