Bak och fram ut och in

Idag har bara varit en sån där dag. Ni vet en sned och vind dag. Starta med en dålig morgon. Åt helt fel frukost, körde en nagel genom leggingsen(rejäla bomullsleggings vette satan hur jag lyckade med det). Slog in en spik helt snett när jag skulle spika upp en blomma. Konstant stressad och sen hela dagen. Hann inget jag borde gjort.

Men åkte och tränade. Lite tröttare än vanligt, men blev betydligt piggare. Ställde mig på "tortyrvågen" hos Maelona. Och såg att jag gått upp i muskler och ner i fett, dessutom hade mitt skelett blivit betydligt starkare. Så jag blev på bättre humör redan där. Sen hade vi ett lite pepptalk om kost och sånt. Fint!

På kvällen blev det en trevlig fika med Nova, så jag måste säga att dagen slutade bra trots allt!

Just det, så här blev blomman tillslut, trots sneda spikar å grejor:


Japp den bor i en ljuslykta. Tyckte ändå att lyktan var för stor för ett ynka värmeljus....


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Va fint de blev :) vart kan man få tag på en sån lång blomma? Skulle passa perfekt i en trapp :)

2011-10-04 @ 07:52:31
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: Anna

Härligt med mer muskelmassa och mindre fett :0)

Bra jobbat!!!

2011-10-04 @ 21:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0