När jag är hos dig

Igår kväll tog jag en promenad hem till mamma och pappa. Tror jag slog nytt rekord, har nog aldrig gått så snabbt.
Det va jätte skönt att gå iaf, jag gick vid fem och då var det fortfarande strålande sol. Väl framme i Hagaström bjöds det på jättegod fisksoppa, mammas hemlagade. Jag fick massa Molle mys oxå :) Men bestämde mig för att låta honom stanna kvar ett tag. Jag ska vara borta en del, jobba på lördag osv, så jag tyckte att han kunde stanna där ett tag :) Då blev mamma och pappa glada oxå.

Mormor hade skickat med en helt underbar klännig åt mig :)
image339
Hon har sytt den själv.

My och jag bestämde att vi ska åka på David LaChapelle utställningen imorgon, Vi skulle gärna ha nån med oss, men alla verkar jobba eller gå i skolan. Men om det är nån som vill följa med så är det bara att säga till :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

duktig din mormor är på att sy!
Händer det nå skoj i helgen?

2008-05-07 @ 10:16:19
URL: http://lollo83.blogg.se
Postat av: mik

jag vill ju följa! men kan inte :(

2008-05-07 @ 12:56:01
Postat av: Carro

Fin klänning :)

2008-05-08 @ 15:00:43
Postat av: Erik

Vilken fin klänning du har fått av din mormor! Aha vad kul o gå på utställning, vill jag också göra! Hoppas att ni hade det bra. Kram

2008-05-09 @ 09:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0