En eftermiddag på stan

Igår mötte jag upp Heldt utanför hans jobb. Så tog vi en sväng på stan. Han behövde inhandla lite saker till Roskilde, och jag är ju inte den som är den utan hakade på.
Heldt köpte två hoods och ingen var svart, kors i taket. Han föreslog till och med en vinrödsaktig sak själv. Och jag föreslog en mönstrad grön, båda fick följa med honom hem.
Heldt sa en väldigt rolig sak när vi var på underklädesavdelningen på H&M. Han frågade vilken behå storlek jag har.
 75C sa jag.
Han ba: Nej det kan du väl inte ha.
Jag: Jo det har jag. Vadå hahhaha du tycker de ser små ut.
Heldt:(försöker skylla ifrån sig) Små å små, ser inte ut som C-tuttar bara.
Jag: Hahahha

Själv köpte jag oxå två hoods på rea. En grön å grårandig på H&M´s herravdelningen. Man ska inte dissa en avdelning bara för att det står herr, man kan hitta mycket roligt där ändå. Och det som är så bra med hoodsen på killavdelningen är att det inte är så jäkla korta i midjan. Hatar verkligen när tröjor är för kort i midjan eller liksom precis å glider upp å jäklas. Nää då är killtröjorna underbara. Man får gå ner några storlekar bara så sitter de fint :)
Jag köpte även en gulrandig hood på Vero Moda. Jättehärlig färg. Och en vit vanlig översized tröja på BikBok. Vi hann typ bara gå på stan nån timme, sen stängde de. Men de gjorde inte så mycket. Vi gick och åt sushi. Sushi är så gott.

Mina inköp. Och min herr bus på sida.

Sen satte vi oss på Wayne´s med en te och en latte och hängde där resten av kvällen. Bara prata massa och hade det soft. Vi gick när de stängde vid 22.

Min jätteLatte som gjorde att jag sov mindre bra inatt.

Kommentarer
Postat av: D.

Gillar verkligen den gröna tröjan. Den satt som ett smäck på dig :)

2008-06-26 @ 10:28:04
URL: http://www.sorkmos.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0