Beautiful Day Without You

Enda lediga dan den här veckan, vad blir det då? Mulet å regn. Ja ja antar att det betyder att gud vill att jag ska städa, eller nåt :) Ikväll blir det måla vägg hos heldt iaf. Jag vet att jag varit dålig på att blogga i helgen, fullt upp och mindre lust att sitta vid datorn förstår ni.
Mindre lust nu oxå, men heldt tvingade mig att uppdatera :)
 
Nu kommer lite bilder från min upptagna helg :)


Så där ja, helgen i bilder :) På torsdan å fredan målade jag vägg hos heldt. på fredag kväll var det Afterwork på Bishops :) muchos trevlos. Jag, Harri, Anette, Karin å Åsa. Heldt kom förbi en sväng oxå, han fick va med även fast han inte jobbar med oss. På vägen hem snattade jag lite syrener, men motivationen att det skulle lukta godare hemma hos mig då. På lördan var det storkalas på Oleary´s, Sara K fyllde 25. Sjukt god mat och trevliga människor. Hajen kom även förbi (det är han med ciggen i käften) Jag blev tvångshånglad av nån skumindiekille, hmm antar att det är sånt dom händer, förövrigt tror jag att han hånglade med halva festen så nu har man väl klamydia i käften...hahaha.

Min helg va iallafall en 10 poängare, hoppas ni hade lika trevligt!

Kommentarer
Postat av: D.

Ikväll blir det moln! :))

2008-06-10 @ 13:53:23
URL: http://www.sorkmos.com
Postat av: D.

Ikväll blev det skyline!

2008-06-10 @ 22:24:00
URL: http://www.sorkmos.com
Postat av: Carro

hehe undrar när det uppfinns tungkondomer :)

2008-06-11 @ 22:08:32
Postat av: Saris

mäh vem va det du hångla med.?? fan va kul det va =)

2008-06-12 @ 19:41:50
URL: http://sarriiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0