Morgonjuice

Efter gårdagens inlägg där jag skrev lite om min juicer så blev jag faktiskt peppad på att försöka använda den oftare. Det är ju så gott!

För att inte glömma bort den i nåt skåp så bestämde jag mig för att fixa en juice-skål i köket där jag alltid har färsk god frukt som jag kan göra juice av. Så här ser den ut just nu :)



Apelsin, grape, äpple, citron och morot finns där just nu :) Måste ju vara att av de bästa sätten att starta dagen på :)

Jag har på senare tid känt mig otroligt trött hängig och ur balans. Vilket i och för sig inte är så konstigt och kanske mer har psykiska än fysiska förklaringar. När jag mår dåligt tröst-äter jag tyvärr. Men jag tror ändå att börja äta lite hälsosammare igen kanske kan åtminstonde "lura" hjärnan att bli lite gladare, så jag får lite mer energi :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Men gud så gott! Helt perfekt o starta med en sån vitaminkick! Vad härligt det såg ut med frulle på balkongen

2011-09-18 @ 18:36:50
Postat av: mamma

Du är bra klok du!

Så rätt tänkt!

jag kan riktigt känna kickstarten,

Kram

2011-09-19 @ 20:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0