MAQ

Okej nu kan jag inte låta bli att blogga! Har varit på typ det roligaste passet någonsin. Haha det säger jag väl alltid i och för sig när jag prövat på nåt nytt :P

MAQ heter det. Muscle Action Quality. Det är en slags långsam(men jobbig tro mig) Balans och styrketräning. Som hjälpmedel har man en pinne(typ ett kvastskaft) och en boll(typ en innebandyboll) Första halvtimmen gick riktigt bra, det här är ju verkligen min grej tänkte jag. Andra halvtimmen var jag inte så tuff längre, jäklar va jobbigt det var. Och mitt ökända illamående började kicka in. Men kul som attan och sååå skönt efteråt.

Jag körde en halvtimmes kondition på gymmet efteråt och en ordentlig stretch. Nu kan jag nå tårna i sittandes position med i stortsätt raka ben, det börjar arta sig. Jag är ju otroligt osmidig, speciellt i baksida ben. Men jag jobbar på det och ja, börjar märka resultat. Haha de andra på gymmet måste tro att jag var knäpp när jag satt där och djupandades och kved medans jag räknade sekunderna :P

Jag lägger ut en bild på dagens tränings outfit :P


Träningsjacka Roxy, Träningslinne Reebok, Tajts H&M, Träningstrumpor H&M.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag måste bara säga att jag tycker du är så jävla grym Åsa! (och snygg!)

2011-09-27 @ 19:54:48
Postat av: Louise

Smal o smärt o vältränad, du kommer beöva köpa en mindre brudklänning om du fortsätter i den här takten :-)) fin dröm, jag tror det var en sanndröm! Att hon pratade med dig via drömmen.

2011-09-28 @ 20:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0