Onsdag

Har blivit förkyld. Hatar det! Det allra värsta är att jag inte kan träna som jag vill, och det nästvärsta är den här konstanta huvudvärken som följde med förkylningen.
Visst jag är van med huvudvärk pga migränen. Men å andra sidan är jag ganska ovan när det gäller all huvudvärk som inte går över i migrän. Typ konstant spänningshuvudvärk. Blä.

Jag gick och la mig och sov vid 20-21 tiden igår och sov ända till åtta imorse ändå. Hmmm antar att min kropp behövde lite vila. Hoppas hoppas jag blir piggare snart.

Men är som sagt sjukt frustrerad över att inte kunna träna.

Idag är jag i alla fall ledig. Så jag ska passa på att tvätta och städa här hemma. Förhoppningsvis bränner jag några kalorier på det!
Förövrigt köpte jag en ny mopp igår...Yay!



Här ska det minnsann bli rent hus!

Kommentarer
Postat av: Anna

Krya på dig hjärtat! Stor kram

2011-10-20 @ 16:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0