Dagen än så länge

Vaknade otroligt sent idag. Halvelva!!!
Men jag skyller det på att jag var halvrisig inatt också, vaknade strax innan 4 av illamående och kallsvettningar. Tog dock tempen och hade ingen feber. Skumt. Mådde ialla fall för dåligt för att sova så jag gick upp och slog på tvn. De visade den här filmen.

En otroligt Cheesy kärleksfilm, som jag måste erkänna att jag gillar(hahhaha har den ju till och med på DVD, fast den fick jag av syrran :P) Kollade klart på den, kände mig lite piggare så jag gick tillbaka till sängen, läste lite och somnade om strax innan klockan 6. Ja sen sov jag ända till halvelva!

Gick iaf upp, jag hade nog sovit ännu längre om jag inte vaknade av att jag var attack-kissnödig.

Bestämde mig för att gå på ett vattengympa pass vid tolv. Så jag fixade frukost och drog iväg till fjärran. Har varit så dålig på att träna senaste veckan(delvis pga migrän) Så det var så skönt att komma iväg. Superhärligt pass! Och jag tog i så både svetten och vattnet flög!
Kväll ska jag iväg på ett till vattenträningspass, måste ju ta igen för att jag slappat förmycket.

När jag kom hem blev det i alla fall till och fixa lunch.

Så blev den:

KallröktLax, Sallad, Avocado, Dressing.
Godaste lunchen på länge....smarr!
Jag är lite konstig när det gäller lax, älskar Kallrökt om den är av bra kvalité. Varmrökt är oxå gott. Men tycker inte om lax i ugn eller stekt så mycket. I alla fall inte när jag lagar den själv, då blir den bara torr. Åt i och för sig den godaste ungsbakade laxen på Åland. Den var gudomlig. Och när mamma eller pappa gör brukar det oxå bli bra. Får helt enkelt inse att det är jag som inte kan tillaga den bra.

Köpte mig en tjusig vattenflaska på fjärran med.

Har typ bara en liten kass här hemma sen min favvoflaska började läcka :( Antar att jag tappade den godingen i backen lite för många gånger. Så denna kändes som en bra investering :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0