Sjuk

Igår kväll vid åtta-tiden började jag känn mig riktigt hängig, darrade som ett asplöv.

Tänkte att det nog var för att jag tränat ganska hårt under dagen (80 min powerwalk i boulongern, 1 timme på gymmet med PT-Maelona, 1 timme vattenspinning) Plus att jag hållit kalorierna ganska tajt. Så jag tänkte att kroppen behövde vila. Så jag gick och la mig tidigt vid nio. Men kunde inte somna, frös som en gris. Bestämde mig för att ta tempen. 39 grader!!!

Då hade jag hållit igång hela dagen, som sagt tränat hårt. Lagat köttbullsmiddag från scratch. Tvättat lite kläder i handfatet, städat lite.
Fattar inte hur jag orkade allt det och sen blev så dålig på kvällen.

Sov nästan ingenting under natten. Satt i soffan och fnissade för mig själv, sen började jag tokgrina, snacka om feberyra.
Framåt morgonkvisten somnade jag och då sov jag till halvtvå.
Har fortfarande feber, sjukt ont i kroppen och hostar upp världens äckligaste slem(som tuggad rollo-kola ungefär).

Kommentarer
Postat av: mamma

Stackars dig Åsa. Hoppas det går fort över!

Vi hörs.



papppa hälsar!

Kram

2011-11-15 @ 21:58:37
Postat av: Anna

Krya på dig!!!!

Stor kram A

2011-11-16 @ 15:50:58
Postat av: hannah

nenu får du bli frisk! punkt.

2011-11-20 @ 12:42:11
URL: http://hannahcharlotte.blogg.se/
Postat av: Louise

Hoppas du är piggare nu stumpan. Puss

2011-11-20 @ 13:07:50
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0