Kära Tomten.....

Det här önskar jag mig i julklapp i år:


Fivefingers dojjor som jag kan ha på gymmet och springa i.


En riktigt bra foundation i puder form, helst mineral. Eller ett bra puder!



En bra mascara. Helst dior eller elisabeth arden.



En crosstrainer.


Moroccon oil-inpackning.....




...och shampoo & balsam




Calvin Klein pyjamas/myskläder.



En kaffefilterhållare. Denna snygga är från Åhléns.


En trevlig karaff eller tillbringare av nåt slag. Så man kan lufta vinet med värdighet.



TRX-band....och ja gärna den där kroppen!




Och en fin orkidée skulle inte va fel det heller :)

Ja jag vet att det fortfarande är långt till jul, men man kan ju få drömma lite :)

Kommentarer
Postat av: Anna

id puderfoundation är världens bästa! Gå in och kolla på Kicks vilken färg du ska ha så kan jag beställa från USA..... halva priset... Kram A

2011-11-07 @ 13:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0