Urban Outfitters

Urban outfitters är min all-time favorit affär. Jag skulle kunna bo i deras butik i Köpenhamn. De har ju även en butik i Stockholm, men jag vill heller bo i Köpenhamn :P

Allt där tilltalar mig, kläderna inredningen och prylarna.

Det är den enda butiken som jag beställt kläder från och verkligen blivit nöjd med ALLT! På nåt sätt antar jag att min lite rulltiga kroppsform funkar med deras kläder :)

Och för att inte tala om inredningen. Om jag fick bestämma skulle väl hela vår lägenhet vara urbanoutfitters å loppis-fynd :)



Jag tycker inte om att få ha-begär eftersom jag försöker konsumera mindre. Men när jag går in på UO´s hemsida så vill jag verkligen ha allt! Illa :P



Kommentarer
Postat av: Anna

Jamen jag tycker absolut att dus ka flytta till Köpenhamn :0) Då kan vi gå på Urban Outfitters varje fredag!



Kram kram

2011-05-14 @ 18:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0