Träningsdag

Efter en lite lugn period med migrän och grejor, ungefär en dålig vecka, så tog jag mig till gymmet igår. Sååå skönt. Gymmade en timme med Maelona, sen blev det 30 min på konditionscykeln efter det. Svetten rann.
Tog några minuter vila och fick i mig mellanmål.

Sen blev det 1 timme djupvattenträning. Då fick jag chans att testa mina nya handleds/ankelvikter. Jag hade dem på anklarna eftersom vi har motstånds handskar på händerna. Och det kändes som de tog riktigt bra. En del övningar blev rejält mycket jobbigare. Tänker köra dem på vattengympan ikväll oxå.

Bilden är tagen från swimshop där jag inhandlar dem och mycket att annat av min vattentränings/simutrustning. Kan verkligen rekommendera det stället!

Efter gruppträningspasset simmade jag 30 min oxå.
Så man kan säga att det blev 3 timmars träning igår. Kändes jäkligt bra.
När jag tränar så mår jag bra på ett speciellt sätt.
Jag behöver det verkligen nu känner jag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Wowwwww så duktig du är hjärtat! Jobba på!

:0)

2011-05-05 @ 17:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0