Sjukdomar, sjukdomar

Åhh va less jag är nu. Min kropp vill inte riktigt som jag vill. Igår mitt på dan på jobbet så började jag få huvudvärk och se lite suddigt så jag gick och tog min migränmedicin. Men det släppte inte utan blev bara värre å värre. Tillslut hade jag så ont att jag inte kunde prata. Då blev jag avbytt, sprang in på toa och spydde. Fick så attackont att jag verkligen trodde att jag skulle dö(och då är jag ganska migrän-härdad) så pappa fick komma och hämta mig. När jag kom hem däckade jag. Jag kan nog ärligt säga att detta var det värsta migränanfallet på ca 3 år även om det är svårt att jämföra ett med ett annat.

Migränen har ju hållt sig på hyfsat bra nivå den senaste tiden men tyvärr eskaletrat på sistånde på grund av att de hänt mycket i mitt liv nu. Men jag hoppas verkligen att det kommer bli bättre igen. Jag försöker som sagt focusera väldigt mycket på kosten och motion just nu så jag hoppas det ger resultat! :) Sånt brukar kunna påverka migränen. Ska oxå försöka byta läkare igen. Och se om jag kan få mer hjälp!

Kommentarer
Postat av: hannah

Världens bästa peppblogg kommer här http://ptfia.se/ =)

2011-05-30 @ 13:33:05
URL: http://hannahcharlotte.blogg.se/
Postat av: Louise

jag håller tummarna att de kommer på ett botemedel snart mot den där hemska sjukdomen :((

2011-05-30 @ 18:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0