Lördag

Okej har varit lite dålig på att blogga de senaste dagarna. Mest för att det inte hänt så mycket intressant. Jag har jobbat. Och vattengympat lite :P

Nu ska jag iväg på en morgonpromenad med Mika. Vi skulle egentligen joggat med jag vaknade med halsont :( Så ja det får bli en promenad istället. Tråkigt men det är dumt att överanstränga sig när man känner att det är nåt skit i kroppen. Det sista jag vill nu är att bli sjuk.

Förövrigt jobbar jag hela helgen och det känns faktiskt bra. Tror det är bra att jag sysselsätter mig. Focuserar på vardagen.

Massa kramar Åsa!

Kommentarer
Postat av: Louise

usch, krya på dig nu!

2011-05-28 @ 10:24:20
Postat av: Emma

Och massa kramar till dig Åsa!

2011-05-31 @ 11:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0