Bröllopsplanering

Ja nu har man ju börjat fundera lite över bröllopet och så.

Det är en heldel att tänka på :)

För det första vill jag verkligen komma iform.
Det ville jag ju ändå men nu har jag verkligen ett mål att sträva mot.
Så jag får helt enkelt vrida upp träningen och kosten ett varv.

Träningen har ju funkat riktigt bra på slutet så där behöver jag bara göra några finjusteringar.
Kosten har däremot varit en riktig katastrof de senaste två veckorna så där måste jag tänka om helt! Ordentlig skärpning alltså.

Ja jag vet Micke älskar mig precis som jag är. Tyvärr gör jag inte det själv och jag kan inte acceptera den här övervikten jag lagt på mig. Men motivationen finns där så nu är det bara att köra :)

Jag vet på ett ungefär vilken klänning jag vill ha....och jag vet att jag vill ha den i storlek s eller m INTE l.
Jag vet oxå att jag vill göra brudbuketten själv.
Och att vi vill ha en stor fest.

Nu är det bara detaljerna som behöver ses över :P

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Gu va kul Åsa :D Grattis igen =)

2011-05-02 @ 11:51:54
URL: http://mimmi86.blogg.se/
Postat av: Louise

Åhhh det låter superbra allting. Men tycker inte du ska ha S på klänningen (beror ju förstås på hur stor den är i storleken ;) Men du ÄR ju fin som du är juu! Men jag förstår ju självklart att man vill va fit till sitt bröllop, vem vill se ut som en sumobrottare på alla bröllopskort? :D

Åhhh såå kul att ni har förlovar er!!

2011-05-02 @ 18:12:45
Postat av: Anna

Jamen dåså har du ju det mesta fixat.... :0)

Oroa dig ej för vikten hjärtat - ingen stress över den.

Du är så vacker oavsett om klänningen är i S, M, L!

Det kommer att bli en fin och underbar dag!

2011-05-04 @ 14:33:46
Postat av: S A R A

Så glad för din skull.. när du skriver sådär så börjar man fatta mer å mer att ni är förlovade. =) är jätte glad.kram

2011-05-04 @ 21:01:28
URL: http://sarriiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0