Fixa

Idag är jag ledig. Ganska skönt efter en jobbhelg måste jag säga. Och speciellt skönt efter denna jobbhelg som varit lite halvgalen med 9 års-jubileum på jobbet och ett 12,5 timmars pass på lördagen.

Idag ska jag fixa inför Oslo-resan. Köpa lite grejor som jag ska ha med till Elias, hämta en väska i Hagaström. Tvätta. Och lite sånt där fix i allmänhet.

Ikväll blir det ett vattenspinningspass på fjärran....längtar redan :)

Det hände en grej här om dan som gjorde mig ännu mer pepp på att förändra mitt liv. Kosten träningen och maten.
En grej som hade kunnat gjort mig låg, fått mig att deppa ihop och bara tycka synd om mig själv.
Men det tänker jag inte göra. Jag tänker köra ännu hårdare. Jag tänker ta hand om mig själv ännu mer.
Jag är så himla PEPP nu. Jag vände det negativa till en superpepp! Nu jävlar!!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Det är det som är skillnaden mellan misslyckande och framgång. Framgångsrika personer har förmågan att se något positivt i alla situationer. Jag tycker du är JÄTTEDUKTIG, jag blir riktigt glad att det går så bra för dig. Keep it up Åsa

2011-03-21 @ 19:06:51
Postat av: Jennie

Va skoj att du ska iväg till Elias :)



För övrigt tänkte jag tipsa dig om att antik och kuriosa-stället i söderbacken (heter det handelskompaniet kanske?) hade en del Mon-Amie-saker när jag var där för några dagar sedan. Har märkt att du gillar de! Och det bästa är att det är 50% på allt!

2011-03-22 @ 18:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0