Trötthetsväder

Oj vilket kattsovar-väder det är idag.

Jag sov till HALVELVA imorse! Hahahha men antar att min kropp behövde det efter en stressig student-vecka på jobbet.
Inte är jag nå piggare nu för det :P Men jag skyller på lågtrycket. Tog mig ut på en liten motionsrunda i alla fall. Men ska jag vara ärlig så blev det mer promenad än löpning. Men det var skönt med frisk luft i alla fall :) Jag klarade mig undan det värsta regnet oxå.
Men nu duschar det ute ser jag.

Jag sov ganska oroligt inatt. Mardrömmar och magknip.

Nu ska jag storstäda. Och handla lite. Sen kommer Hanna förbi en sväng :) Skönt med lite sällis, speciellt eftersom Micke åkte iväg på jobb imorse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0