Två riktigt bra Carey Mulligan-filmer

Jag gillar Carey Mulligan, hon är en fantastik skådis.

Jag rekommenderar starkt de här två filmerna med henne.


Den första hyrde jag och Ida sist jag var i Uppsala, jag blev väldigt positivt överraskad.



Den andra såg jag nyss. Helt underbar film. Och som sagt så gillar jag verkligen Carey Mulligan. Men det bästa av allt med den här filmen är att en av mina andra absolut favvo-skådisar är med....Andrew Garfield. Jag vill till och med påstå att han är det bästa som hänt filmvärlden de senaste åren!!!

Kommentarer
Postat av: Louise

filmtips är alltid bra!

2011-02-24 @ 08:12:59
Postat av: Jennie

Älskar filmtips!!



Det var inte alls lång väntetid hos Anna. Jag lyckades få en dag efter, men då hade jag tur. Någon eller några veckor skulle jag tro i vanliga fall. Nej, men jag förstår att du tycker det är sjystare med en tjej, det tyckte jag med. Speciellt om man ska göra på områden då man får klä av sig lite, känns lite mer bekvämt. Anna är dock inte mer än 25 år så hon har inte jättelång erfarenhet, men hon är en grym konstnär!



Åh WOW! Det lät ju hur fint som helst. Vingarna kommer jag ihåg att du pratat om tidigare, tror det kommer passa dig jättebra. Det andra lät DÖSNYGGT. Har också funderat lite på det stället, låret och upp liksom. För övrigt så verkar ju din viktminskning gå av bara farten så innan du vet ordet av det så har du din belöning :)

2011-02-24 @ 17:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0