Lite nytt

Av mormor och morfar fick jag massa pengar i födelsedagspresent. Och duktig som jag är bestämde jag mig för att spara det mesta :P....,men nåt lite måste man få unna sig oxå. Så jag gick ner på stan och köpte mig nåt fint.



En Ipod shuffle. Den är så liten så den knappt syns på bilden, men nåt jag velat ha länge så nu slog jag till! Jag älskar ju underkläder så jag unnade mig ett par märkestrosor på halvarea priset på twillfit. Självklart i mitt favvo-mönster Leopard!! Och så hittade jag en underbar söt princessdröm på H&M som oxå fick följa med hem. Satt som en smäck :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Åh du är så underbar! Vad glad jag blir:) Hoppas att allt är fint med dig. KRAM

2011-02-15 @ 12:25:29
URL: http://jeanettessocker.wordpress.com/
Postat av: Louise

vilken fin klänning!

Du får gärna lägga upp receptet på brödet här på bloggen, vill gärna lära mig baka bröd.

Puss

2011-02-15 @ 16:28:11
Postat av: mamsen

Hej vännen!



En sån trevlig fest du hade ordnat. Har nyss pratat med mormor och morfar. De var så imponerade av din kokkonst och hur fint du/ni hade fixat till det i lägenheten. En riktig höjdpunkt för dom. Vi är också imponerade!



Många kramar

2011-02-15 @ 20:03:47
Postat av: mamsen

Hej vännen!



En sån trevlig fest du bjöd oss på. Har nyss pratat med mormor och morfar! De var så imponerade av din kokkonst och hur fint du/ ni hade ordnat till det i lägenheten. En riktig höjdpunkt för dom och även oss.



Många kramar

2011-02-15 @ 20:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0