Bättre har man sett..

Den här filmen såg jag för ungefär en vecka sen med min vännina Ida. Varför jag inte rapporterat om den tidigare vet jag inte, förmodligen för att den inte gjorde nåt större intryck.



Om jag lättast ska beskriva filmen så akulle jag nog säga en blandning mellan Showgirls och Coyote Ugly.

Inget nytt alltså. Storyn har man sett hundra gånger förr, lantlig småstadstjej vill bli stjärna och drar till storstan. Där vill onda typer utnyttja hennes naivitet med hon räddas såklart av en riddare/hjälte/snyggkille. Några förväxlingar, sen slutar allt lyckligt!

Vi drack vin när vi kollade på filmen...det tror jag räddade den lite :P

Cher kan verkligen sjunga men tyvärr inte skådespela längre eftersom hon opererat sönder ansiktet totalt. Hon har ett ansiktsuttryck hela filmen igenom....läskigt! Christina var inte heller nån toppenskådis, men hon kan oxå sjunga och ser snygg ut i alla scen kläderna. Men tyvärr krävs mer än två bra sångröster för att göra en bra film.

Så jag ger den 2 av 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0