Landat

Först idag känner jag att jag landat ordentligt här hemma efter två veckors av flängade land å rike runt!
Men jag har haft det så bra. Hunnit med att se och träffa en massa :)

Haft tur med vädret. Ätit gott(lite väl mycket oxå), badat, solat, shoppat å turistat! Men det bästa har varit alla fina människor jag fått chansen att umgås med.



Även om det varit underbart så känns det skönt nu att få en vecka hemma också.

Ska ta dagen som den kommer. Fixa å dona lite här i hemma, göra fint!
Försöka komma in i bra vanor igen...det behövs må jag säga.
Ta hand om mig själv...bland annat ringa företagshälsan å höra om jag kan få träffa en kurator eller nåt. Känner att det är dags nu.


Kommentarer
Postat av: Anna

Härligt med semester :0) Och skönt att få lite tid hemma med och varva ner och tänka lite.... Stor kram och 1000 tankar från mig.

2011-08-15 @ 20:55:35
Postat av: Louise

låter underbart, skönt o få lite ledig tid hemma också, man brukar behöva det efter att ha rest.

Låter jättebra med kurator! =)

Kram

2011-08-16 @ 08:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0