En ros till min ros

Igår var jag hemma hos mommen och moffen hela dagen. Jag och Morfar åkte till Triangeln och handlade.
Mormor lagade god kalops och vi fikade en hel del :)

Så mysigt att få lite kvalitetstid med dem.

Innan jag åkte hem så plockade jag en ros i deras trädgård, åkte ut till Bomhus och satte den på minneslunden och pratade lite med Ida. Jag gav även nytt vatten till Kryssantenum-buketten som jag och Mika satte ut i måndags. När Mika och Ida bodde ihop i Uppsala och var studenter så köpte de ofta hem just kryssar för att de var vackra och stod så länge. Så det är liksom ett självklart val att köpa kryssar åt Idis.


Sen plockade jag upp Micke hos Veronica och vi körde ut till Bröllops-lokalen för att kolla upp vägen och skriva en ordentlig vägbeskrivning....hhehehehe det ni ;) Japp lokalen är bokad nu :) Längtar!!! Kommer bli såå bra, vi är förälskade i stället båda två....och för mig är det stor barndomsnostalgi. En mycket kärleksfull plats helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Louise

oj är lokalen bokad, börjar kännas mer verkligt nu kan jag tänka mig ;) Och det börjar faktiskt dra ihop sig hehe, månaderna går ju så fort! =DD

Mysigt o träffa mormor o morfar.

2011-08-21 @ 09:33:24
Postat av: Sara

förlåt, men lilla ida. När du skriver så blir jag bara tårögd. Jag fattar fortfarande inte att jag har missat allt de där.



Förlåt igen.



Inte långt kvar tills du gifter dig oxå. Kommer bli så fin brud.

2011-08-21 @ 13:58:40
URL: http://sarriiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0