Träningen+den ofrivilligt röda tvätten!

Jag är så glad att jag kommit igång med träningen ordentligt.
Det är så otroligt skönt!

Igår blev det en riktig ordentlig träningsdag.

Morgonen började med att vi hade tvättstuga vid 10. Men ärligt talat var det mest Micke som skötte tvätten eftersom jag fortfarande var trött och hängig efter gårdagens migrän-anfall.

Vi skulle tvätta det röda överkastet på 30 grader och passade på att slänga med lite mer fintvätt i den maskinen. Vilket inte var speciellt smart eftersom överkastet färgade av sig. Gissa om vi blev less på att vi inte haft den tanken i huvudet. Det var faktiskt första gången jag och Micke lyckats missfärga nåt ordentligt! Så nu har vi lärt oss nåt av den erfarenheten oxå!

Klockan 13 mötte jag upp Mariana och Hanna för en riktigt mysig lunch på Waynes. Mariana hade med sig Alice också som jag fick ha i knät och mysa med. Snällare bebis får man leta efter.

Jag passade även på att köpa ett exemplar av Hannas fina bok som jag fick signerad oxå :)


Här har ni Hannas hemsida: http://www.windygarden.com

Efter lunchen blev det att ta sig hem och packa träningsväskan. Sen blev det iväg till Fjärran för ett pass i gymmet med Maelona. Hon är så otroligt duktig och kunnig och världens bästa stöd och pepp! Vi gymmade en timme. Hon introducerade bland annat några nya magövningar.
Efter det sprang jag 18 min på löpbandet. Såååå skönt. Härligt att jag kan springa längre tid för varje gång! Sist sprang jag 15 min. Sen avslutade jag med 5 minuter på crosstrainern, var ganska slut. Men ville inte hoppa över crosstrainern helt!

Sen blev det lite nervarvning och mellanmål+vätskeintag. Efter det var det nya tag. Duschade och drog på mig bikinin för ett djupvattenträningspass. Hur härligt som helst!

Som sagt en ordentlig träningsdag! Men jag älskar faktiskt att köra dubbelpass. Och det går så bra när man gör två skilda saker som gym och vattenträning.

Efter det tog jag bussen hem till Hagaström(orkade faktiskt inte gå)
Där bjöd mamma och pappa på hemlagade pizza(världens bästa pizza).
Sen hjälpte de mig med den missfärgade tvätten. Vi tvättade den en gång i klorin men det hjälpte inte så mycket, så mina snälla fina föräldrar sa åt mig att lämna tvätten hos dem så skulle de försöka fixa det. Så otroligt gulligt.
Sen cyklade pappa med mig hem eftersom han tyckte att jag inte skulle behöva cykla själv i mörkret när jag hade läst den läskiga Jack Uppskärar-boken(även om jag sa att det gick bra) . Ja som sagt jag har verkligen världens bästa föräldrar!






Kommentarer
Postat av: Louise

oj vad du tränar o ligger i, själv blir jag trött bara av att läsa ordet träna ;-)

Trist med missfärgde tvätten :( KRAM =D

2011-04-07 @ 18:25:51
Postat av: ANNA

Åhhhhh va' irriterande med tvätten och så duktig du är med träningen!

Jag håller klart med - du har världens bästa föräldrar - dom är helt underbart fantastiska!



Stor kram

A

2011-04-09 @ 13:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0