Jag och min ärkenemesis

Crosstrainern är verkligen min ärkenemesis. Jag hatar den! Den får mig att känna mig som att jag är en loser. Känns som om jag har noll kondition när jag står på den där jäkeln. Men jag har bestämt att jag ska vinna över den! Därför försöker jag pusha mig till max när jag står på den.

Idag på gym-passet så värmde jag upp på den 10 minuter, jag trodde jag skulle typ dö...efter 10 minuter gott folk! Illa.
Sen gymmade jag på. Och jag, eller nej låt mig rätta, gyminstruktören tyckte jag skulle avsluta med 20 min på crosstrainern. Aldrig tänkte jag. Jag springer en kvart istället. Men sen tänkte jag om. Varför ska jag ta den enkla utvägen för? Om man inte pushar sig själv så kommer man ju ingen vart!

Så det var bara å bita ihop och ta crosstrainern. Och japp det blev 20 minuter! Kände mig så duktig! Svettades som en gris kan jag säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0