GodMorgon!

Ser ut att vara lite halvtruligt väder ute. Men jag tar en promenad till jobbet ändå. Cykeln står hemma i Hagaström eftersom pappa fixat den åt mig. Kanske tar en promenad dit ikväll och hämtar den. Kan ju va bra att ha den hemma.

Var så trött när jag skulle kliva upp. Igår blev en riktig träningsdag med gymmet och vattenspinning. Kändes riktigt bra.

På kvällen blev det filmmys med älsklingen. Den här såg vi:

Ganska bra tyckte jag. typ 2,5 av 5. Johnny Depp funkar ju alltid.

Varför går alltid saker åt skogen när man är trött och ska göra saker snabbt? Jag skule hälla i lite vaniljpulver i filen men istället för att ta en sked så tänkte jag: Ähh jag häller lite bara, det går nog bra. Vilket det såklart inte gjorde. Halva burken åkte ut i filen så jag fick försöka hälla tillbaka. Så nu kommer min frukostfil smaka massa vanilj. Och mina fingrar luktar vanilj kan jag säga. Så går det när man är trött :P

Kommentarer
Postat av: Louise

hehe känner igen det där, och man blir lika irriterad varje ggn.. (själva grejen alltså, inte just vanilj o fil) =D

Sen brukar katten också jämt vara framme o ska följa med en när man är stressad, typ öppnar man en garderob så hoppar hon in där på 1 sekund :P

2011-04-06 @ 09:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0